Відповідно до законодавства України "Про захист прав споживачів" ст. 8 від 12.05.1991р., кожен покупець має право здійснити повернення придбаного товару протягом 14 днів.

Умови повернення та обміну:

1) Товар не був у використанні та зберігся його товарний вигляд.

2) Наявність заводської упаковки (коробки, пакет) та ярликів.

Гарантія діє у разі наявності заводського дефекту.

Наша компанія гарантовано здійснює обмін пошкодженого товару або повертає кошти, при цьому всі витрати на транспортування товару оплачує продавець.

Гарантійне обслуговування

Недоліки - будь-яка відмінність продукції до вимог нормативно-правових документів, умов

договорів або вимог, які пред'являють до них, а також інформації та продукції, наданої виробником (продавцем).

При виявленні недоліків клієнт може вимагати:

• Безкоштовно усунути недоліки у розумний термін;

• Відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Недоліки можуть бути усунені протягом 14 днів, без зміни зовнішнього вигляду та функціональності виробу.

Істотні недоліки унеможливлюють або роблять неприпустиме використання товару, що виникли з вини виробника (продавця), після його усунення виявляються знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділені хоча б однією з таких ознак:

а) недолік взагалі не може бути усунений;

б) його усунення потребує понад 14 календарних днів;

в) недолік суттєво змінює товар.

Клієнт може вимагати:

• Розірвання договору та повернення виплаченої за товар грошової суми;

• Заміни товару на такий самий чи аналогічний.

Гарантія не діє на пошкодження, які були викликані під час експлуатації, при неправильному використанні товару, використанні його не за призначенням, механічними впливами або через неправильний догляд.